Ustawienie Ge Cye23tsdfss

Ustawienie Ge Cye23tsdfss to technologia stworzona przez firmę Ge, która umożliwia ochronę bezprzewodowych sieci komputerowych. Technologia ta chroni sieć przed atakami hakerskimi, pozwala na szybki i bezpieczny dostęp do danych przesyłanych przez sieć oraz dostosowuje się do wymagań w zakresie bezpieczeństwa i wydajności. Ustawienie Ge Cye23tsdfss zapewnia zaawansowane zabezpieczenia, które przyczyniają się do znacznego zmniejszenia ryzyka wycieku danych i zapobiegania atakom hakerskim. Technologia ta jest obecnie dostępna na rynku i może być stosowana w sieciach komputerowych o różnych wielkościach i profilach.

Ostatnia aktualizacja: Ustawienie Ge Cye23tsdfss

zapytał(a) 06. 07. 2021 o 16:16

Jak zmienić skrót klawiszowy w Nvidia GeForce?

Zawsze kiedy chcę napisać "ż" włącza się Nvidia GeForce, bo domyślny tam skrót to alt + z, jak go zmienić?

Odpowiedzi

Dherwisz

odpowiedział(a) 06. 2021 o 16:52

1. Uruchamiasz GeForce Experience
2. Wchodzisz w "Ustawienia" (koło awatara)
3. W zakładce "Ogólne" w sekcji "Nakładka w grze" klikasz "Ustawienia"
4. Następnie wybierasz "Skróty klawiaturowe"

Tam w pierwszym okienku "Alt + Z" zmieniasz na np "Alt + F"

Uważasz, że ktoś się myli?

lub

Spis treści

  • O aplikacji NVIDIA Broadcast
  • Wymagania
  • Przewodnik szybkiego uruchamiania
  • Testowanie NVIDIA Broadcast
  • Konfiguracja aplikacji

O aplikacji NVIDIA Broadcast

NVIDIA Broadcast przekształca dowolne pomieszczenie w domowe studio, zmieniając dzięki potędze SI standardowe kamery internetowe i mikrofony w inteligentne urządzenia klasy premium. Popraw jakość dźwięku i obrazu swoich transmisji na żywo dzięki możliwościom oferowanym przez SI, takim jak usuwanie szumu mikrofonu i echa pomieszczenia, wirtualne tło, automatyczne dopasowanie obrazu z kamery internetowej oraz usuwanie szumu z materiału wideo. Korzystając z dedykowanych procesorów SI (rdzeni Tensor) układów GPU NVIDIA RTX, sieci SI mogą w czasie rzeczywistym uruchamiać efekty o wysokiej jakości.

  • Pobierz: https://www. com/broadcast-app/
  • Wsparcie: https://www. com/broadcast-app-support/
  • FAQ: https://www. com/broadcast-app-faq/
  • Pomóż nam szkolić sieci SI: https://www. com/broadcast-feedback/
  • Wymagania

    GPUNVIDIA GeForce RTX 2060, Quadro RTX 3000, TITAN RTX lub model wyższy
    RAM8 GB pamięci RAM lub więcejCPUZalecane: Intel Core i5-8600, AMD Ryzen 5 2600 lub model wyższySterownikSterownik NVIDIA Studio 526. 98, sterownik Game Ready 526. 47, sterownik NVIDIA RTX Enterprise 526. 67 i nowszeSystem operacyjny64-bitowy Windows 10PołączeniePołączenie internetowe w trakcie instalacji

    Przewodnik szybkiego uruchamiania

    NVIDIA Broadcast działa poprzez utworzenie w systemie Windows komputera wirtualnych urządzeń, przejmujących sygnał mikrofonu, głośnika lub kamery i usprawnia ich działanie na różne sposoby, stosując oparte na SI efekty. Należy wybrać to wirtualne urządzenie (zwane NVIDIA Broadcast) w swoich aplikacjach do strumieniowania treści lub wideokonferencji.

    Instalacja:

    1. Pobierz aplikację.
    2. Zainstaluj ją. W trakcie instalacji aplikacja pobierze niezbędne pliki dla Twojego systemu. Pobierane pliki to około 400 MB. Upewnij się, że masz odpowiednie połączenie.
    3. Uruchom ponownie system.

    Konfiguracja:

  • Skonfiguruj NVIDIA Broadcast:
    1. a. Otwórz aplikację NVIDIA Broadcast.

      b. Przejdź do każdego urządzenia i wybierz urządzenie wejściowe na górze.

      c. Wybierz efekt, który chcesz zastosować.

      i. Jeśli chcesz, możesz połączyć efekty.

      ii. Zalecamy włączenie tylko potrzebnych efektów, aby uniknąć niepotrzebnego zużycia zasobów układu GPU.

      d. W razie potrzeby możesz dopasować siłę lub ustawienia efektu za pomocą suwaków znajdujących się poniżej.

      2. Przejrzyj ustawienia dźwięku systemu Windows:

      a. Przejdź do ustawień dźwięku systemu Windows i upewnij się, że zestaw słuchawkowy lub głośniki są ustawione jako urządzenie wyjściowe. Nie chcesz, aby Głośniki NVIDIA Broadcast były ustawione jako domyślne urządzenie, ponieważ w ten sposób filtrowane byłyby wszystkie dźwięki systemu. Jeśli chcesz, możesz wybrać Mikrofon NVIDIA Broadcast jako urządzenie wejściowe. W ten sposób nie trzeba będzie go konfigurować dla każdej aplikacji. W takim przypadku upewnij się, że w NVIDIA Broadcast został wybrany faktyczny mikrofon.

      3. Skonfiguruj aplikacje do strumieniowania na żywo lub wideokonferencji:

      a. Otwórz aplikację, której chcesz użyć

      b. Przejdź do ustawień, a następnie do sekcji dźwięku i obrazu

      c. Wybierz urządzenia NVIDIA Broadcast:

      i. Mikrofon (NVIDIA Broadcast)

      ii. Głośniki (NVIDIA Broadcast)

      iii. Kamera (NVIDIA Broadcast)

      Aby uzyskać więcej informacji na temat konfiguracji konkretnej aplikacji, kliknij tutaj.

      Wszystko gotowe!

      Ustawienia zaawansowane:

    2. O korzystaniu z wielu efektów: od wersji 1. 2 lub wyższej można łączyć efekty SI dla urządzeń. Uruchomienie więcej niż jednego efektu zwiększy zużycie zasobów układu GPU przez aplikację.
    3. Aby dodać kolejny efekt, kliknij przycisk Dodaj efekt. 
    4. Aby usunąć efekt, kliknij nazwę efektu i przewiń w dół do „x Usuń ten efekt”.
  • Uniknij problemów z filtrami firm trzecich: aplikacje mogą czasami stosować efekty, takie jak redukcja szumów, podobne do tych w aplikacji NVIDIA Broadcast. Dwukrotne zastosowanie efektu często skutkuje jego nieprawidłowym działaniem. Zalecamy wyłączenie tego typu efektów w Twojej aplikacji i sterownikach.
  • Zmiana rozdzielczości: jeśli chcesz dostosować rozdzielczość kamery, musisz to zrobić za pomocą NVIDIA Broadcast. W aplikacji do strumieniowania/wideokonferencji należy pozostawić ustawienia domyślne lub dopasować ustawienia do tych z NVIDIA Broadcast. Jeśli zmienisz rozdzielczość kamery internetowej w NVIDIA Broadcast, musisz ponownie załadować kamerę w aplikacji (tj. wyłączyć i włączyć, a następnie dostosować rozdzielczość, jeśli nie jest ustawiona w tryb automatyczny).
  • Jeśli często podłączasz/odłączasz mikrofon/głośniki: jeśli często zmieniasz mikrofon/głośniki (tj. podłączasz i odłączasz je) możesz wybrać (Urządzenie domyślne) jako urządzenia wejściowe w NVIDIA Broadcast. Spowoduje to automatyczne użycie dowolnego mikrofonu/głośnika wykrytego przez system Windows jako nowe urządzenie domyślne, więc nie musisz ich każdorazowo konfigurować.
  • Ustawianie NVIDIA Broadcast jako domyślnego urządzenia w ustawieniach dźwięku systemu Windows: NVIDIA Broadcast można wybrać jako domyślny mikrofon w systemie Windows, dzięki czemu nie trzeba go zmieniać w każdej aplikacji. Jeśli zdecydujesz się na to, upewnij się, że w NVIDIA Broadcast został wybrany faktyczny mikrofon. Nie wybieraj tej opcji dla głośników, ponieważ będzie filtrowany cały dźwięk przechodzący przez urządzenie, taki jak filmy i muzyka.
  • Jak przetestować

    W aplikację NVIDIA Broadcast wbudowano funkcję testowania:

  • Aby przetestować swój mikrofon nagraj się z hałasem w tle. Możesz teraz odtworzyć plik i włączyć/wyłączyć efekt lub dostosować jego siłę, aby usłyszeć, jak zmienia on dźwięk.
  • Aby przetestować głośniki dodaliśmy kilka nagrań, których możesz słuchać, włączając i wyłączając ten efekt, aby usłyszeć różnicę. Możesz również regulować siłę efektu.
  • Aby przetestować swoją kamerę internetową wystarczy skorzystać z okna podglądu.
  • Podziel się z nami swoją opinią!

    Funkcje wirtualnego tła i automatycznego dopasowania obrazu NVIDIA Broadcast są obecnie w wersji beta i przekazywane opinie pomagają nam jeszcze bardziej ulepszyć oprogramowanie.

  • Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy, prosimy o ich zgłoszenie tutaj.
  • Pomóż nam szkolić sieć SI.
  • Konfiguracja aplikacji

  • Discord
  • OBS Studio
  • Streamlabs
  • XSplit Broadcaster
  • Gamecaster
  • Twitch Studio
  • WebEx
  • Zoom
  • Slack
  • Microsoft Teams
  • Skype
  • Google Chrome
  • Discord

    1. Przejdź do zakładki ustawień (koło zębate), a następnie wybierz „Głos i wideo”.

    2. Wybierz mikrofon, głośniki i kamerę NVIDIA Broadcast jako swoje urządzenia do nagrywania i odtwarzania oraz kamerę.

    3. Wyłącz wszelkie efekty redukcji/usuwania szumów w Discord, aby uzyskać najlepszą jakość.

    OBS Studio

    1. Przejdź do zakładki ustawień > Dźwięk.

    2. Wybierz NVIDIA Broadcast jako swoje urządzenia:

    a. W Urządzeniach > Mikrofon/dodatkowe urządzenie audio, wybierz Mikrofon (NVIDIA Broadcast).

    b. W polu Zaawansowane > Urządzenie do monitorowania audio wybierz Głośniki (NVIDIA Broadcast).

    3. Aby wybrać kamerę NVIDIA Broadcast, dodaj do swojej sceny urządzenie do przechwytywania wideo i wybierz Kamera (NVIDIA Broadcast). Pozostaw wszystkie domyślne ustawienia. Jeśli chcesz zmienić rozdzielczość kamery, musisz to zrobić za pomocą NVIDIA Broadcast.

    Streamlabs

    1. Przejdź do ustawień.

    2. Przejdź do dźwięku i w pozycji Mikrofon/dodatkowe urządzenie 1 wybierz Mikrofon (NVIDIA Broadcast).

    3. Jeśli chcesz korzystać z NVIDIA Broadcast podczas monitorowania dźwięku, wybierz ustawienia zaawansowane i jako urządzenie monitorowania dźwięku wybierz Głośniki (NVIDIA Broadcast).

    4. Aby wybrać kamerę NVIDIA Broadcast dodaj urządzenie do przechwytywania wideo do swojej sceny i wybierz Kamera (NVIDIA Broadcast).

    XSplit Broadcaster

    1. Przejdź do ustawień dźwięku.

    2. Wybierz NVIDIA Broadcast jako swoje urządzenia:

    a. W obszarze podglądu dźwięku wybierz Głośniki (NVIDIA Broadcast). W obszarze mikrofonu wybierz Mikrofon (NVIDIA Broadcast).

    3. Aby wybrać kamerę NVIDIA Broadcast dodaj urządzenie źródłowe do swojej sceny i wybierz Kamera (NVIDIA Broadcast).

    Gamecaster

    1. Przejdź do zakładki ustawień, a następnie urządzeń.

    2. Wybierz każde z urządzeń, które chcesz zmodyfikować i wybierz urządzenie NVIDIA Broadcast:

    Twitch Studio

    1. Przejdź do ustawień, a następnie do ustawień dźwięku.

    2. Wybierz Mikrofon (NVIDIA Broadcast) jako swój główny mikrofon. Następnie zamknij ustawienia.

    3. Aby wybrać NVIDIA Broadcast jako swoją kamerę:

    a. Na głównym ekranie kliknij przycisk edycji. Przejdź do kamery internetowej.

    c. Najpierw odznacz opcję automatycznej optymalizacji.

    d. Następnie wybierz Kamera (NVIDIA Broadcast).

    WebEx

    WebEx można skonfigurować na dwa sposoby:

    1. Gdy łączysz się ze spotkaniem WebEx, pojawia się pytanie o sposób dołączenia do spotkania. Wybierz Call Using Computer i NVIDIA Broadcast dla swoich urządzeń.

    2. Gdy połączenie już trwa – możesz zmienić swoje ustawienia, przechodząc do ustawień dźwięku, a następnie do połączeń głosowych i wideo.

    a. Następnie wybierz opcję zmiany ustawień. Skonfiguruj ustawienia urządzenia, aby korzystały z NVIDIA Broadcast.

    Zalecamy odznaczenie opcji automatycznego dopasowywania głośności i ustawienie jej ręcznie.

    Zoom

    1. Aby skonfigurować klasyczną aplikację, przejdź do zakładki ustawień, a następnie dźwięku.

    2. Wybierz NVIDIA Broadcast jako swój głośnik i mikrofon.

    3. Przejdź do ustawień wideo i wybierz Kamera (NVIDIA Broadcast).

    4. Wyłącz efekty redukcji szumów lub zminimalizuj ich poziom, aby uzyskać najlepszą jakość.

    Możesz także skonfigurować swoje urządzenia w trakcie spotkania:

    1. Kliknij małą strzałkę w lewym dolnym rogu.

    2. Wybierz mikrofon i głośniki NVIDIA Broadcast jako swoje urządzenia.

    3. Powtórz tę czynność w ustawieniach wideo (druga pozycja w lewym dolnym rogu), aby wybrać Kamera (NVIDIA Broadcast).

    Slack

    1. Gdy rozpoczynasz połączenie kliknij ikonę ustawień w lewym górnym rogu. Następnie ustaw NVIDIA Broadcast jako swoje urządzenia.

    Microsoft Teams

    1. Kliknij ikonę swojego konta w prawym górnym rogu, a następnie wybierz ustawienia.

    2. Przejdź do urządzeń i w urządzeniach dźwięku wybierz konfigurację niestandardową.

    3. Ustaw NVIDIA Broadcast jako swoje urządzenia.

    4. Wyłącz wszelkie efekty redukcji szumów, aby uzyskać najlepszą jakość.

    Skype

    1. Kliknij przycisk ustawień, a następnie przejdź do dźwięku i obrazu.

    2. Przewiń w dół i zmień urządzenia na NVIDIA Broadcast.

    Google Chrome

    1. Przejdź do zakładki ustawień (3 kropki w prawym górnym rogu, a następnie Ustawienia).
    2. Kliknij Ustawienia witryny > Mikrofon.
    3. Wybierz Mikrofon (NVIDIA Broadcast).
    4. Wróć do ustawień witryny, a następnie przejdź do opcji Ustawienia witryny > Ustawienia witryny > Kamera.
    5. Wybierz Kamera (NVIDIA Broadcast).
    6. Poniższe modele posiadają możliwość zdalnej aktualizacji optymalizującej działanie z najnowszymi kartami SIM. Aktualizacja podnosi poziom stabilności oraz poprawia ogólne działanie systemu operacyjnego w zegarku

      • Garett Kids Cute 4G
      • Garett Kids Twin 4G
      • Garett Kids Trendy 4G
      • Garett Kids Rock 4G RT
      • Garett Kids Focus 4G RT
      • Garett Kids Cloud 4G

      Dokładną instrukcję, jak przeprowadzić zdalną aktualizację znajdziesz tutaj:INSTRUKCJA ZDALNEJ AKTUALIZACJI

      AKTUALNE PROBLEMY TECHNICZNE:

    7. Aplikacja Garett Activ nie jest już przez nas wspierana i nie będzie dostępna do pobrania w Sklepie Play. W tym przypadku polecamy instalacje aplikacji FunDo Pro, którą rozwijamy wspólnie z jej twórcami. Z tą aplikacją kompatybilne są wszystkie modele smartwatchy, które pracują na Garett Activ. Aplikacja ta także jest darmowa i dostępna w Sklepie Play. Link do jej pobrania:
    8. Kliknij tutaj, aby pobrać aplikacje FunDo Pro

      Kliknij tutaj, aby pobrać aplikacje Garett Activ z naszej strony internetowej

    9. Aplikacja Garett Sport nie jest już przez nas wspierana i nie będzie dostępna do pobrania w Sklepie Play. Prosimy o skorzystanie z możliwości pobrania jej z naszej oficjalnej strony.
    10. Kliknij tutaj, aby pobrać aplikacje Garett Sport z naszej strony internetowej

      Film instruktażowy do aplikacji Garett Tracker

      Papierowa i elektroniczna wersja instrukcji obsługi do naszych zegarków dziecięcych nie jest dla Ciebie satysfakcjonująca? Nie ma problemu! Wystarczy włączyć nasz nowy film instruktażowy do obsługi aplikacji Garett Tracker, aby dowiedzieć się wszystkich informacji o jej obsłudze. W szybki i prosty sposób.

    11. Jak zrestartować zegarek dziecięcy / lokalizator do ustawień fabrycznych? / Komunikat po rejestracji: "oczekiwanie na autoryzacje".
    12. Brak połączenia internetowego w zegarku, komunikat w aplikacji "urządzenie nie jest w sieci". pl/pl/i/Pomoc-Techniczna-Niedokladna-lokalizacja-GPS-w-smartwatchach-dzieciecych/149">Niedokładna lokalizacja GPS w smartwachach dziecięcych i lokalizatorach. pl/pl/i/Pomoc-Techniczna-Jak-wydluzyc-prace-baterii-zegarka-dzieciecego/148">Jak wydłużyć prace baterii zegarka dziecięcego i lokalizatora. pl/pl/i/Brak-podstawowej-funkcji-w-aplikacji-do-zegarkow-dzieciecych-i-lokalizatorow/202">Brak podstawowej funkcji w aplikacji do zegarków dziecięcych i lokalizatorów. pl/pl/i/Dlaczego-zegarek-dzieciecy-pomimo-konfiguracji-nie-wibruje/203">Dlaczego zegarek dziecięcy pomimo konfiguracji nie wibruje. pl/pl/i/Pomoc-Techniczna-Gdzie-znalezc-kod-ID-numer-rejestracyjny-zegarka-dzieciecego/150">Gdzie znaleźć kod ID / numer rejestracji zegarka dziecięcego / lokalizatora?
    13. Jakie warunki musi spełniać karta SIM, by zegarek dziecięcy / lokalizator działał prawidłowo?
    14. Zegarek / opaska nie chce się sparować z aplikacją w telefonie. pl/pl/i/Pomoc-Techniczna-Jaka-aplikacje-zainstalowac-by-skonfigurowac-smartwatch-z-telefonem/152">Jaką aplikacje zainstalować by skonfigurować smartwach z telefonem?
    15. Najważniejsze informacje dotyczące pomiarów pulsu, ciśnienia oraz saturacji krwi w zegarku. pl/pl/i/Najwazniejsze-informacje-dotyczace-materialow-w-zegarkach-wywolujacych-reakcje-alergiczne/205">Najważniejsze informacje dotyczące materiałów w zegarkach wywołujących reakcje alergiczne. pl/pl/i/Kompatybilne-akcesoria/208">Kompatybilność ładowarek oraz pasków do smartwachy. pl/pl/i/Funkcja-Przyjaciele/223">Funkcja "Przyjaciele" parowanie urządzeń. pl/pl/i/Zdalna-aktualizacja-smartwatcha/264">Zdalna aktualizacja smartwatcha.
    16. Produkty sprzedawane w sklepie Garett posiadają 24 miesięczną gwarancję. Garett Electronics posiada Ogólnopolski serwis Gwarancyjny. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

      Napotkałeś/aś problemy z zakupionym urządzeniem naszej firmy? Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację. Proszę postępować zgodnie z procesem usługi gwarancyjnej firmy Garett Electronics

    17. Skontaktuj się z nami mailowo:
      serwis@garett. pl lub telefonicznie: 41 201 40 70
      Przedstaw dokładnie problem dotyczący zakupionego urządzenia.
    18. Po skontaktowaniu się z naszym pracownikiem i potwierdzeniu potrzeby wysłania sprzętu do naszego serwisu - Proszę wypełnić kartę gwarancyjną (dane kontaktowe i opis usterki), dołączyć dowód zakupu (kopia lub oryginał) i odesłać całość na adres:

    19. Garett Dział Reklamacji
      ul. Targowa 18, lok 1413 (14 piętro)
      25-520 Kielce

    20. Po przyjęciu przesyłki, nasz serwis rozpatrzy zgłoszenie reklamację w terminie
      14 dni roboczych od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
      Po rozpatrzeniu reklamacji, urządzenie zostanie odesłane przesyłką kurierską na adres podany przez zgłaszającego w karcie gwarancyjnej.
    21. Kliknij tutaj, aby pobrać kartę gwarancyjną w formacie pdf

      WARUNKI ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO:

      Reklamacje do naszego serwisu można dostarczyć tylko poprzez jej wysyłkę na powyższy adres. Nie ma możliwości osobistego dostarczenia przedmiotu reklamacji.

      Warunkiem otrzymania powiadomienia o przyjęciu reklamacji, otrzymania numeru oraz linku do śledzenia reklamacji jest czytelne wpisanie adresu mailowego w karcie gwarancyjnej.

      Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

      Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

      Klient zobowiązany jest wysłać reklamowany towar na swój koszt a w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji naprawiony lub wymieniony towar odsyłamy do klienta na nasz koszt

      Chcesz naprawić sprzęt pogwarancyjnie? Urządzenie zostało uszkodzone mechanicznie lub nie posiada już gwarancji? Skontaktuj się z nami, aby uzyskać wycenę naprawy urządzenia.

      serwis@garett. pl

      Proszę opisać zgłoszenie zgodnie z poniższą instrukcją:

      1. W treści wiadomości proszę podać następujące informacje:

    22. - model urządzenia;
    23. - informacja jak doszło do uszkodzenia mechanicznego lub kiedy zakończyła się gwarancja;
    24. - data zakupu urządzenia.
    25. 2. W załączniku wiadomości proszę wysłać zdjęcie uszkodzenia wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura).

      3. Po otrzymaniu zgłoszenia, nasi konsultanci przedstawią koszt naprawy wraz instrukcją w jaki sposób wysłać urządzenie do naszego serwisu.

      W niektórych przypadkach naprawa może być objęta gwarancją firmy Garett Electronics.

      Szybka naprawa to rozwiązanie dla małych, nie wymagających wysyłki całego urządzenia napraw. Jeżeli w zegarku uszkodzony jest podzespół (np. pasek, ładowarka, zaślepka/tacka karty SIM), który nie wymaga profesjonalnego serwisu, prześlij zapytanie o dostępność takiej części oraz ewentualną wysyłkę.

    26. - szczegółowy opis usterki;
    27. - wskazanie części na którą jest zapotrzebowanie;
    28. 3. Po otrzymaniu wiadomości, nasi konsultanci (w godzinach 8 - 16) przekażą wiadomość do wykwalifikowanych pracowników serwisu, którzy będą się z państwem kontaktować.

      W razie konieczności istnieje możliwość przesłania urządzenia w celu wymiany części przez pracownika naszego serwisu.

    Ustawienie Ge Cye23tsdfss

    Bezpośredni link do pobrania Ustawienie Ge Cye23tsdfss

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Ustawienie Ge Cye23tsdfss