Rozwiązywanie problemów Bosch Bsg71 Uc

Rozwiązywanie problemów Bosch Bsg71 Uc może być trudne, ale jest to możliwe. Najważniejsze jest, aby wiedzieć, jakie narzędzia i opcje są dostępne do rozwiązywania problemów z Bsg71 Uc. Do rozwiązywania problemów z Bsg71 Uc możesz użyć narzędzia diagnostycznego Bosch, aby zdiagnozować problem i naprawić go. Możesz również użyć dokumentacji technicznej, aby dowiedzieć się więcej o swoim systemie. Większość problemów z Bsg71 Uc można rozwiązać, jeśli wiesz, jak wykorzystać te narzędzia.

Ostatnia aktualizacja: Rozwiązywanie problemów Bosch Bsg71 Uc

SZUKAJ

Wprowadź wyszukiwane pojęcie w powyższym polu.

Brak wyników. Wpisz poprawne hasło wyszukiwania (np. pomoc z łącznością, brak dźwięku w słuchawkach).

Podczas słuchania produktu brakuje dźwięku z lewego lub prawego ucha, spróbuj wykonać następujące czynności:

Jeśli w słuchawkach występują zakłócenia, zniekształcenia dźwięku lub nieoczekiwane odgłosy podczas głośnego dźwięku, należy zwrócić uwagę na następujące kwestie:This is normal: Zmiana źródeł może zająć chwilę, jeśli odtwarzane są oba źródła. W tym czasie może wydawać się, że nowe źródło zostało wstrzymane lub zestaw słuchawkowy nie emituje dźwięku.W przypadku zniekształceń, trzasków, zakłóceń statycznych, szumów lub nieoczekiwanej słabej jakości dźwięku w urządzeniu:Jeśli podczas korzystania z produktu słyszysz dźwięk o wysokiej częstotliwości lub gwizd z jednego lub obu uszu, spróbuj wykonać następujące czynności:W przypadku utraty dźwięku z produktu Bose podczas korzystania z niego do wykonywania połączeń za pomocą aplikacji wirtualnych spotkań online (np. Skype, zeszyty, powiększenie itp. ), spróbuj wykonać następujące czynności:Jeśli oglądany film w telewizorze lub urządzeniu nie odpowiada odpowiedniemu dźwiękowi z urządzenia, spróbuj wykonać następujące czynnościAby rozwiązać ten problem, spróbuj wykonać następujące czynności:Jeśli urządzenie wydaje się być prawidłowo skonfigurowane, ale nie odtwarza dźwięku, spróbuj wykonać następujące czynności:Jeśli dźwięk odtwarzany z urządzenia zostanie wcisany i wyciszany, odtwarzany w sposób niespójny lub brzmi niechlujnie, spróbuj wykonać następujące czynności:Jeśli podczas włączania urządzenia pojawiają się nieoczekiwane trzaski, klikanie lub trzaski, spróbuj wykonać następujące czynności:Jeśli jeden z głośników w urządzeniu wchodzi i wyłącza się, ma niski poziom głośności lub jakość dźwięku jest niska, spróbuj wykonać następujące czynności:Jeśli usłyszysz kliknięcie, wir, wibracje lub inny nietypowy dźwięk z urządzenia, spróbuj wykonać następujące czynności:Jeśli poziom głośności słyszany przez urządzenie jest słaby lub cichszy niż normalnie, spróbuj wykonać następujące czynności:Jeśli po wyregulowaniu głośności Bluetooth w urządzeniu Bose osoba na drugim końcu połączenia telefonicznego usłyszy kliknięcie, spróbuj wykonać następujące czynności:Jeśli nie można sparować głośnika lub słuchawek Bose z urządzeniem Bluetooth, takim jak smartfon, tablet, laptop lub telewizor, oto kilka rzeczy do spróbowania.Jeśli połączenie Bluetooth między urządzeniem a podłączonym urządzeniem audio jest niezawodne tylko w niewielkiej odległości od urządzenia, spróbuj wykonać następujące czynności:Jeśli połączenie Bluetooth między zestawem a podłączonym urządzeniem (np. Laptop, smartfon lub aplikacja Bose) jest przerwana lub została nieoczekiwanie utracona, spróbuj wykonać następujące czynności:Podczas ładowania wskaźnik akumulatora na zestawie miga na żółto i po całkowitym naładowaniu przestaje migać. Jeśli wskaźnik nigdy nie przestanie migać podczas ładowania, spróbuj wykonać następujące czynności:Jeśli zasilanie urządzenia wydaje się być przerwane lub nieoczekiwane włączenie i wyłączenie, spróbuj wykonać następujące czynności:Jeśli system wskazuje, że akumulator jest ładowany, ale nigdy nie wskazuje, że ładowanie zostało zakończone, spróbuj wykonać następujące czynności:Jeśli urządzenie jest podłączone do zasilania, ale nie jest zasilane, spróbuj wykonać następujące czynności:Jeśli poziom naładowania akumulatora rozładuje się szybciej niż oczekiwano, spróbuj wykonać następujące czynności:Jeśli mikrofon w urządzeniu odbiera głos cicho lub z dodatkowym hałasem, który utrudnia innym zrozumienie podczas rozmów telefonicznych z urządzeniem, spróbuj wykonać następujące czynności:Jeśli podczas korzystania z produktu Bose osoby mają trudności ze zrozumieniem, słyszą dużo szumu w tle i/lub dźwięk jest zniekształcony podczas rozmów telefonicznych, spróbuj wykonać następujące czynności:Jeśli mikrofon w urządzeniu nie odbiera głosu lub osoby, które nie słyszą głosu podczas wykonywania połączeń telefonicznych za pomocą urządzenia, spróbuj wykonać następujące czynności:Jeśli mikrofon w urządzeniu odbierze głos w sposób niespójny lub gdy ludzie stwierdzą, że wcinasz i wycięjesz telefon podczas wykonywania połączeń telefonicznych za pomocą urządzenia, spróbuj wykonać następujące czynności:Jeśli aplikacja Bose Possin Possin zostanie otwarta w urządzeniu z systemem iOS lub Android, ale urządzenie Bose Bluetooth® nie zostanie w aplikacji stwierdzione, spróbuj wykonać następujące czynności:Połączenie technologii aktywnej i biernej redukcji szumów w słuchawkach nie jest tak zaprojektowane, aby blokować większość dźwięków, ale może nie blokować wszystkiego. Możesz nadal słyszeć dźwięki o wyższej częstotliwości, takie jak syreny, a nawet głosy ludzkie, chociaż głośność tych dźwięków powinna być znacznie zmniejszona. Jeśli uważasz, że nie masz na celu redukcji szumów w słuchawkach, oto kilka kroków, które możesz spróbować.Jeśli nie możesz używać produktu z asystentem głosowym Siri firmy Apple, spróbuj wykonać następujące czynności:Jeśli przycisk odbierania/kończenia na słuchawkach Bose nie kończy połączeń telefonicznych, spróbuj wykonać następujące czynności:Jeśli nie możesz sterować głośnością urządzenia podłączonego do zestawu słuchawkowego za pomocą elementów sterujących zestawu słuchawkowego, spróbuj wykonać następujące czynności:Jeśli naciśniesz przyciski na urządzeniu, ale nie odpowiadają one lub nie sterują nim w oczekiwany sposób, spróbuj wykonać następujące czynności:Jeśli nie możesz rozpocząć lub zakończyć aktualizacji produktu lub aplikacji firmy Bose, spróbuj wykonać następujące czynności:Jeśli nie można połączyć urządzenia z urządzeniem za pomocą technologii NFC (Near-Field Communication), spróbuj wykonać następujące czynności:

Korzystanie z cookies

[global. cookielawextended. txt. headline]Wyrażenie zgody poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję" sprawi, że będziemy mogli gromadzić dane dotyczące zachowania użytkowników na naszej stronie. Dzięki tym danym będziemy mogli ulepszać stronę i przygotowywać interesujące naszych użytkowników reklamy.

Wyrażenie sprzeciwu poprzez kliknięcie przycisku "Odrzucam" oznacza, że będziemy używać tylko plików cookies związanych z sesją, statystykami i poprawianiem użyteczności strony.

[global. firstparagraph]

[global. secondparagraph]

  • Więcej informacji na temat cookies
  • Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Rozwiązywanie problemów Bosch Bsg71 Uc

Bezpośredni link do pobrania Rozwiązywanie problemów Bosch Bsg71 Uc

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Rozwiązywanie problemów Bosch Bsg71 Uc