Najczęściej zadawane pytania Podręcznik Frigidaire Q5rd 030k

Najczęściej zadawane pytania dotyczące Podręcznika Frigidaire Q5rd 030k dotyczą głównie jego funkcji i instrukcji użytkowania. Podręcznik jest dostępny w formacie PDF i dostarcza użytkownikom wszystkich informacji na temat korzystania z urządzenia, takich jak instalacja, konserwacja i naprawa. Obejmuje on także informacje na temat zastosowania dodatkowych akcesoriów, takich jak zestawy filtrów,

Ostatnia aktualizacja: Najczęściej zadawane pytania Podręcznik Frigidaire Q5rd 030k

Inteligentne szkła Transitions® można czyścić tak samo jak większość soczewek okularowych – preparatem do czyszczenia okularów, delikatnym mydłem lub ściereczką do czyszczenia soczewek okularowych. Szkieł korekcyjnych nie wolno czyścić płynem do mycia szyb, ponieważ zawiera on substancje chemiczne, które mogą rozpuścić powłokę znajdującą się na soczewkach.

Należy również uważać, aby nie wycierać soczewek materiałami, które mogłyby je porysować, na przykład chusteczkami higienicznymi lub ręcznikami papierowymi.

W przeciwieństwie do przezroczystych szkieł okularowych, które pozostają przejrzyste w każdej sytuacji, szkła Transitions® automatycznie dostosowują się do zmieniającego się światła, zapewniając oczom dokładnie taką ilość cienia, jakiej potrzebują w danej sytuacji, co pozwala zobaczyć otoczenie w najlepszym świetle.

Pomagają one również chronić oczy przed promieniami UV oraz zapobiegają mrużeniu i zmęczeniu oczu.

Technologia Inteligetnych szkieł fotochromowych Transitions Optical jest stale udoskonalana. Szkła Transitions nie są takie same, jak dziesięć, pięć czy nawet trzy lata temu. Soczewki Transitions® Signature™ na zewnątrz przyciemniają się do odpowiedniego stopnia zabarwienia, wracają do przejrzystości szybciej niż nasze poprzednie generacje soczewek, a w pomieszczeniach są tak samo przejrzyste jak soczewki przezroczyste.

W naszej bogatszej niż kiedykolwiek ofercie znajduje się obecnie szeroka gama produktów odpowiadających na zróżnicowane potrzeby. Poza soczewkami Transitions Signature mamy również soczewki Transitions® XTRActive®, które zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić dodatkową ochronę przed światłem na zewnątrz, w pomieszczeniach, a nawet w samochodzie. Są to nasze najciemniejsze soczewki do codziennego użytku, które sprawdzają się nawet w najgorętszym klimacie i przyciemniają się w samochodzie.

Inteligentne szkła Transitions® aktywują się w reakcji na światło UV. Stopień natężenia promieniowania UV będzie miał wpływ na stopień zaciemnienia szkieł. To właśnie dzięki temu pozwalają Ci one zobaczyć życie w odpowiednim świetle. Soczewki mogą zachowywać się nieco inaczej w ekstremalnych sytuacjach.

Na przykład temperatura może mieć wpływ na czas reakcji technologii fotochromowej. Naukowcy Transitions Optical nieustannie pracują nad udoskonalaniem technologii i tworzeniem receptur, które zapewniają idealną równowagę między promieniowaniem UV a temperaturą szkieł.

W odróżnieniu od okularów przeciwsłonecznych Inteligentne szkła Transitions® są zazwyczaj przejrzyste i przyciemniają się po wystawieniu na działanie światła UV. W sposób ciągły i płynny dostosowują swój poziom przyciemnienia, aby zwiększyć komfort widzenia w zmiennych warunkach oświetleniowych, a następnie znów stają się przejrzyste w sytuacjach, w których nie występuje promieniowanie UV, np. w pomieszczeniach zamkniętych i w nocy.

Natomiast okulary przeciwsłoneczne mają ustalony odcień - niezależnie od sytuacji zawsze mają tę samą barwę i rzadko są dobrym rozwiązaniem w pomieszczeniach.

Nie ma się czego obawiać. Technologia zastosowana w naszym procesie fotochromowym sprawia, że barwniki fotochromowe są częścią soczewki, nie można ich zdrapać ani odkleić, a ich trwałość jest przewidziana na cały okres użytkowania szkieł okularowych. W razie problemów z soczewkami zalecamy kontakt ze specjalistą ochrony wzroku lub z salonem optycznym, w którym zakupiono okulary.

Inteligentne szkła Transitions® są wyposażone w opatentowane barwniki fotochromowe, które umożliwiają szybką aktywację, czyli przyciemnienie soczewek pod wpływem promieniowania ultrafioletowego słońca. Im silniejsze są promienie UV, tym ciemniejsze stają się soczewki. W przypadku braku promieniowania UV, np. w pomieszczeniach zamkniętych lub w nocy, szkła wracają do swojego pierwotnego stanu. Aby zaspokoić zróżnicowane potrzeby naszych klientów, oferujemy różne opcje soczewek, w tym rodzinę szkieł codziennych, które można nosić przez cały dzień w pomieszczeniach i na zewnątrz:

  • Inteligentne szkła Transitions® Signature® GEN8™
  • Inteligentne szkła Transitions® XTRActive™ New Generation
  • Inteligentne szkła Transitions® XTRActive® Polarized™

Jeśli stwierdzisz, że produkt jest wadliwy, uszkodzony bądź niekompletny, możesz zgłosić jego reklamację. Dokonasz tego w następujący sposób:

- w sklepie internetowym – jeśli produkt został zakupiony w sklepie internetowym, reklamację należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poprzez elektroniczny formularz znajdujący się na stronie www. maxelektro. pl/reklamacje/. Zgłoszenie reklamacyjne można również wysłać za pośrednictwem poczty.

- u Sprzedawcy w sklepie stacjonarnym - w przypadku odbioru towaru i płatności w punkcie stacjonarnym, reklamację należy złożyć bezpośrednio w sklepie.

- w autoryzowanym serwisie danego producenta – wszystkie niezbędne informacje znajdziesz w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu lub na stronie internetowej producenta. Polecamy bezpośredni kontakt z autoryzowanym serwisem, ponieważ jest to sprawdzony i najszybszy sposób reklamacji towaru.

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
1. Imię i nazwisko Klienta
2. Numer zamówienia i datę zakupu
3. Protokół szkody – dokładny opis wady towaru
4. Zdjęcia uszkodzonego produktu

  1. Jak wyszukać ebooki dostępne w abonamencie?

    Ebooki dostępne w abonamencie oznaczone są ikoną: Możesz również ustawić odpowiedni filtr wybierając "Abonament".

  2. Jakie funkcje posiada aplikacja myIBUK?

    Oprócz standardowych funkcji takich jak: wyszukiwarka, powiększanie czcionki. Posiada również specjalne funkcje: tworzenie konspektu, notatek, zaznaczania fragmentu stron, kopiowanie gotowej bibliografii. Dowiedź się więcej na temataplikacji myIBUK

  3. Czy mogę drukować wypożyczone książki?

    Tak, w ramach abonamentu otrzymujesz bezpłatnie możliwość wydruku do 20% treści ebooka. O możliwości wydrukowania ebooków decyduje wydawca. Jeżeli dysponujemy informacją na ten temat wyświetlamy ją w opisie produktu.

  4. Czy muszę instalować aplikację?

    Nie, aby korzystać z aplikacji "myIBUK" wystarczy przeglądarka internetowa (np. Chrome lub Safari) oraz dostęp do Internetu.

  5. Na jakich urządzeniach mogę czytać ebooki w abonamencie?

    Na komputerach stacjonarnych, laptopach, tabletach posiadających przeglądarkę internetową oraz dostęp do Internetu. Skorzystaj z dostępu testowego i sprawdź jak czyta się ebooki na Twoim urządzeniu.

  6. Zapłaciła(e)m za zamówienie przelewem, kiedy otrzymam dostęp do książki?

    Czas realizacji przelewów wynosi na ogół od kilku do kilkunastu minut. W szczególnych wypadkach może to potrwać dłużej, nawet do 48 godzin. W takich przypadkach sugerujemy kontakt z bankiem.

  7. Wysłała(e)m SMS, kiedy otrzymam dostęp do książki?

    Zamówienia opłacone sms-em są realizowane w ciągu maksymalnie 15 minut. Jeśli po tym czasie nie otrzymasz dostępu do książki, skontaktuj się z operatorem sieci komórkowej. Nie wysyłaj kolejnego sms-a zanim nie otrzymasz potwierdzenia złożeniazamówienia lub odpowiedzi od swojego operatora.

  8. Nie mogę otworzyć książki (książka nie ładuje się).

    Upewnij się, że masz dostęp do internetu. Sprawdź, czy korzystasz z aktualnej wersji przeglądarki (Google Chrome). Aby wygodnie korzystać z aplikacji myIBUK zalecane jest łącze o przepustowości min. 512kbps. Jeśli problem pozostaje, wejdźdo opcji Twojej przegladarki i usuń zawartość offline oraz wyczyść pamięć podręczna. Szczegóły i dokładna nazwę tych opcji znajdziesz w pomocy Twojej przeglądarki. Pamiętaj aby poźniej uruchomić komputer ponownie. Przyczyną problemumoże być także konfiguracja Twojej sieci internetowej. Zapytaj administratora swojej sieci, czy łącze działa poprawnie i umożliwia połączenie z serwisem ibuk. pl (może być wymagane odblokowanie portów 9000-9100). Nasz Dział Technicznychętnie pomoże Ci pokonać wszelkie przeszkody, skontaktuj się z nami (szczegóły znajdziesz w dziale "Kontakt").

  9. Zakupiła(e)m dostęp, co dalej?

    Wejdź do czytnika za pomocą guzika "czytaj w myIBUK" na stronie książki lub "Czytaj" w zakładce "moje konto". Możesz także wejść bezpośrednio do swojej półki na https://reader. pl

  10. Po zalogowaniu się nie widzę zakupionych książek.

    Sprawdź, czy na pewno logujesz się właściwym loginem? musi to być ten sam login, na który zostało złożone zamówienie.

  11. Czy lista tytułów jest zamknięta? Czy będą pojawiać się nowe pozycje?

    Nie, lista dostępnych tytułów nie jest zamknięta i będzie systematycznie rozbudowywana.

  12. Czy do korzystania z ibuka potrzebuję połączenia z Internetem?

    Działające połączenie do sieci jest niezbędne przy pierwszym uruchomieniu aplikacji myIBUK. Później, jesli tylko wybierzesz opcję "czytaj offline" dla danej książki, jest możliwe korzystanie z aplikacji bez dostępu do Internetu. 512kbps.

  13. Dlaczego nie mogę wydrukować dokumentu?

    Najprawdopodobniej przyczyną jest wykorzystanie limitu dostępnych do druku stron. Zawsze warto także sprawdzić, czy poprawnie podłączona jest drukarka. Pamiętaj, że opcja wydruku jest ściśle zależna od długości i formy dostępu. Upewnijsię podczas składania zamówienia, że limit wydruku jest dla Ciebie wystarczający. Więcej informacji o wydruku znajdziesz w zakładce "Rodzaje dostępów i formatów książek"w Pomocy.

Najczęściej zadawane pytania Podręcznik Frigidaire Q5rd 030k

Bezpośredni link do pobrania Najczęściej zadawane pytania Podręcznik Frigidaire Q5rd 030k

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Najczęściej zadawane pytania Podręcznik Frigidaire Q5rd 030k